FacebookPic

LinkedInPic

Carl Stahl A/S har længe haft en virksomhedsprofil på LinkedIn, men er nu også aktiv på Facebook.

Hvorfor skal en virksomhed, som handler med andre virksomheder (såkaldt B2B) have en profil på Facebook, der primært henvender sig til privatpersoner?

For os er det vigtigt at tænke Facebook ind i salgsprocessen, forklarer Direktør Henrik Jørgensen og fortsætter: Vi har ofte en relativ lang salgsproces og derfor skal vi gøre opmærksom på os selv alle de steder, hvor vores kunder færdes. Fordelen ved et medie som Facebook er, at vi kan tillade os at være lidt mere uformelle og dermed tegne et andet billede af Carl Stahl A/S. Det handler selvfølgelig om branding, men også om at give et andet billede af hvem vi er hos Carl Stahl og hvad vi går og laver, når vi ikke har travlt med at yde god service til vores kunder. Derfor vil du kunne finde historier, der viser en anden side af virksomheden på Facebook. Det kan f.eks. være historier om sjove eller specielle opgaver eller da nogle medarbejdere deltog i årets Lillebælt halvmaraton, fortæller Henrik Jørgensen.

Du kan besøge vores Facebookprofil her.

Vi har længe haft en LinkedIn-profil, som selvfølgelig er mere målrettet vores erhvervskontakter. Som virksomhed ser vi en klar fordel i at have en aktiv virksomhedsside på LinkedIn. Her er nøgleordene for os branding og storytelling, hvilket er med til at øge vores eksponering og synlighed blandt beslutningstagere i de brancher vi arbejder med, slutter Henrik Jørgensen.

Du kan besøge vores LinkedIn-profil her.